Leo-Met Podajniki ślimakowe, Filtry odpylające, Przepustnice motylowe, krążnik,Silosy, Dozowniki Celkowe, Czujnik poziomu, Guma, mieszalnik betonu, rękaw załadunkowy, zawór,

Przenośniki ślimakowe korytowe ze stali nierdzewnej CX

Opis

Cechą charakterystyczną modułowego systemu korytowych przenośników ślimakowych CX jest wysoki uniwersalizm. Przenośniki ślimakowe CX wytwarzane są ze stali nierdzewnej z klasą wykończenia powierzchni odpowiednią do zastosowania. Koryta produkowane są na urządzeniach zapewniających idealną gładkość powierzchni, co pozwala na zredukowanie do minimum występowania pozostałości materiałowych. W skład korytowych przenośników ślimakowych CX wchodzą koryta w kształcie „U” bądź „V” z co najmniej jednym otworem wlotowym, płyty końcowe na każdym końcu koryta, spirala śrubowa helikoidalna przyspawana do rury centralnej z tulejką sprzęgającą na każdym końcu, dwa łożyska końcowe zakończone regulowanym uszczelnieniem wału, kilka łożysk pośrednich, których liczba zależy od całkowitej długości przenośnika ślimakowego, a także przykręcone pokrywy koryta. Korytowe przenośniki ślimakowe CX wyposażone są ponadto w motoreduktory odpowiednie do zastosowania.
W zależności od przenoszonego materiału korytowe przenośniki ślimakowe CX produkowane są w wersji nisko- i średnio-obciążeniowej.
Oba typy są dostępne w wersji ATEX, strefa 22.

Właściwości
  • Standardowa konstrukcja ze stali nierdzewnej 304L lub 316L
  • Koryta i spirale o długościach modularnych
  • Wielokątne lub cylindryczne wloty i wyloty zgodne ze standardami WAM®
  • Łożyska końcowe z zewnętrznie regulowanymi uszczelnieniami wałowymi (komora dławnicowa, oczyszczane powietrzem lub gazem, inne)
  • Szeroka gama łożysk pośrednich odpowiednich dla zastosowania (również w wersji samosmarującej)
  • Kołnierze końcowe przyspawane prostopadle na specjalnych imakach
  • Płyty końcowe mocujące łożyska końcowe i zamykające koryto
  • Spirale śrubowe helikoidalne o długości modularnej z prostym lub zmiennym skokiem przyspawane do rury centralnej ze sprzęgłem wału na każdym końcu
  • Odcinki spirali połączone sprzęgłami wielowypustowymi lub śrubowanymi
  • Precyzyjnie wyważone spirale
  • Zespoły nośne w całości zaprojektowane przez WAM® w celu możliwości oferowania odpowiedniego produktu dla każdego zastosowania
Korzyści
  • Idealnie wygładzone koryta dla zminimalizowania pozostawania materiału
  • Moduły napędowe WAM® ze zintegrowanym łożyskiem końcowym i regulowanym uszczelnieniem wału (śruby pracują przy idealnym wyważeniu zapewnianym zamocowaniem modułu napędowego bezpośrednio na rurze centralnej; zastępuje przekładnię sprzęgłową oraz łańcuchową w wersji ze specjalnym zamocowaniem napędu)
Opcje

 

  • Modułowa pokrywa koryta skręcana śrubami ze szczelną uszczelką kołnierzową
  • Pokrywy denne koryta
  • Przenoszenie mocy za pomocą sprzęgła, przekładni łańcuchowej lub pasowej
  • Dwu-skokowa spirala w strefie wylotowej
  • Pośrednie łożyska ślizgowe
  • Pośrednie łożyska z wałem wielowypustowym
  • Uszczelnione otwory inspekcyjne