Leo-Met Podajniki ślimakowe, Filtry odpylające, Przepustnice motylowe, krążnik,Silosy, Dozowniki Celkowe, Czujnik poziomu, Guma, mieszalnik betonu, rękaw załadunkowy, zawór,

Podajniki i przenośniki ślimakowe do cementu ES

Opis

Jako specjalistyczna wersja modularnego systemu przenośnika TU, podajniki i przenośniki ślimakowe ES produkowane są ze stali węglowej z odpowiednim wykończeniem powierzchni i są malowane proszkowo. W ich skład wchodzi koryto rurowe wyposażone w co najmniej jeden otwór wlotowy i wylotowy, spawany kołnierz na każdym końcu rury zewnętrznej, spirale śrubowe helikoidalne przyspawane do rury centralnej z tuleją sprzęgającą na każdym końcu, dwa łożyska końcowe zakończone samonastawnym uszczelnieniem wału (jedno z łożysk zintegrowane z modułem napędowym), kilka łożysk pośrednich, których liczba zależy od całkowitej długości. Podajniki i przenośniki ślimakowe ES wyposażone są ponadto w motoreduktor odpowiedni do zastosowania.

Funkcje

Podajniki i przenośniki ślimakowe ES stosowane są do podawania i przenoszenia cementu i podobnych materiałów w węzłach betoniarskich oraz zakładach przetwórstwa innych materiałów budowlanych.

Właściwości
  • Malowane proszkowo
  • 7 różnych średnic rur zewnętrznych
  • Zewnętrzna rura wyposażona w przyspawane kołnierze końcowe, jeden otwór wlotowy, jeden otwór wylotowy, otwór inspekcyjny pod pierwszym otworem wlotowym i poniżej każdego łożyska pośredniego
  • Obudowa rurowa w standardowych odcinkach kołnierzowych z jednym odcinkiem wykonanym na wymiar
  • Spirale śrubowe helikoidalne przyspawane do rury centralnej
  • Łożyska końcowe z samonastawnym uszczelnieniem wału
  • Wielowypustowe sprzęgła wału
  • Uchwyty do podnoszenia na każdym odcinku rury
  • Standardowy kołnierzowo mocowany silnik elektryczny
  • Bezobsługowe, odlewane z aluminium łożyska pośrednie z samosmarującymi tulejami ślizgowymi
  • Niewielkie wymiary całkowite, zwarta konstrukcja
  • Niewielka liczba komponentów i części zamiennych
Korzyści
  • Trwałość
  • Bezobsługowość
  • Szybki montaż dzięki uniwersalnym wlotom i wylotom
  • Optymalny stosunek ceny do wydajności
Opcje
  • Różne rodzaje otworów wlotowych i wylotowych
  • Dodatkowe otwory inspekcyjne
  • Zewnętrzne podpory
  • Moduł napędowy na końcu wylotowym
  • Szeroki wybór przełożeń przekładni zębatej (różne prędkości podawania)